5 NAJWAŻNIEJSZYCH TRENDÓW W PODRÓŻACH W 2021 R.

Pat Hyland - Jan 11, 2021
0

Turystyka w 2021 roku z pewnością będzie inna. W oczekiwaniu na koniec kryzysu zdrowotnego i większe ożywienie w branży turystycznej firma Amadeus starała się zidentyfikować kilka trendów, które należy uważnie śledzić w 2021 roku. Inspiracją dla ekspertów było niezaprzeczalne i potężne ludzkie pragnienie podróżowania, a także przekonanie, że w 2021 roku pragnienie to pozostanie nienaruszone — być może nawet wzmocnione przez Covid-19 i będzie działać jako siła napędowa zmuszająca branżę turystyczną oraz władze lokalne, regionalne i krajowe do szybkich innowacji i uczynienia podróży bezpieczniejszymi, bardziej komfortowymi i przyjemniejszymi. Tourism Review przedstawia 5 trendów w branży turystycznej, które w tym roku należy uważnie śledzić.

Dłuższe podróże

Jest to, co niespodziewane, tendencja, która rozwinęła się od początku kryzysu zdrowotnego. Będąc w stanie mniej podróżować, a czasami borykając się z bardzo surowymi protokołami zdrowotnymi w miejscu przeznaczenia, turyści chcą więc wyjechać na dłuższe pobyty, a tym samym w pełni cieszyć się z podróży. Z badań przeprowadzonych przez Amadeus wynika, że 55% podróżnych deklaruje, że będzie podróżować przez 14 lub więcej dni, a 60% oczekuje, że będzie odbywać tylko kilka podróży w roku – co sugeruje, że jeśli ludzie podróżują, mogą chcieć robić to wszystko. Jest to zaproszenie dla profesjonalistów, aby oferować swoim klientom różne, dłuższe i bardziej autentyczne produkty.

Praca po drugiej stronie świata

Praca zdalna, która od początku pandemii wdrażana jest w wielu firmach w pełnym wymiarze godzin, skłania również wielu podróżnych do rozważenia możliwości podjęcia pracy po drugiej stronie świata. Jest to świetny sposób na odkrycie celu podróży bez zabierania zbyt wiele czasu wolnego! Jeśli wszystko, czego potrzebujemy, to połączenie Wi-Fi i wystarczająco dużo czasu w ciągu dnia, aby wykonać pracę, możemy pracować z dowolnego miejsca. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu, cele podróży takie jak Barbados, Bermudy, Anguilla, Gruzja, Dubaj i Estonia oferują już wizy dostosowane do tego nowego typu podróżników.

Lojalność firm turystycznych

W obliczu zagrożeń dla zdrowia podróżni będą również musieli w przyszłości mieć zapewnione bezpieczeństwo. Dlatego też firmy turystyczne będą musiały wykazać się lojalnością, wzmacniając swoje systemy ochrony zdrowia, higieny i bezpieczeństwa, które są nową walutą zdobywania zaufania klientów. 40% turystów twierdzi, że w większym stopniu preferowaliby linie lotnicze, lotniska i hotele, które wprowadziły bardziej rygorystyczne standardy w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa.

Przyszłość bezkontaktowości

Jednym z trendów w podróżach nowej normy jest fakt, że bezpieczeństwo klienta zostanie osiągnięte również dzięki technologiom, które pozwolą mu ograniczyć ryzyko. Ostatnie badanie przeprowadzone na szeroką skalę w ramach spisu ludności wykazało, że ponad czterech na pięciu podróżnych uważa, że technologia zwiększy ich zaufanie do podróży w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Do najbardziej oczekiwanych technologii należą płatności bezdotykowe (np. Apple, Google Pay, PayPal, Venmo), ale także aplikacje mobilne, które dostarczałyby powiadomienia i alerty po drodze, np. w przypadku zlokalizowanych epidemii lub zmian w dyrektywach rządowych.

Znaczenie biura podróży

Podczas gdy rok 2020 był skomplikowany dla biur podróży, pandemia tylko podkreśliła ich kluczową rolę. Ci, którzy ich nie mieli w 2020 r., prawdopodobnie tego żałowali. Specjaliści z branży turystycznej mogli rzeczywiście przyciągnąć dużą liczbę nowych klientów, którzy chcieliby polegać na swojej wiedzy i doświadczeniu, aby uzyskać lepsze porady, lepsze oferty, rzetelne informacje na temat standardów bezpieczeństwa i higieny pracy, a przede wszystkim dostosowaną pomoc w przypadku przerwania, odwołania lub przełożenia podróży. Ogólnie rzecz biorąc, prawdziwe umiejętności, które powinny zostać przedstawione przez biura.

Komentarze

Dodaj komentarz