RPA PRACUJE NAD NOWĄ STRATEGIĄ MARKETINGOWĄ

Andrew J. Wein - Aug 1, 2011
0

Turystyka w RPA boryka się w ostatnich miesiącach z pewnymi problemami. W związku z tym władze kraju starają się wprowadzać pewne nowe strategie marketingowe, które mają pomóc w dotarciu do turystów z innych afrykańskich krajów.

 

Odbyty w zeszłym roku Puchar Świata w Piłce Nożnej „przyprowadził” do RPA miliony turystów i w znacznym stopniu przyczynił się do chwilowej poprawy stanu miejscowej gospodarki.

Tegoroczne statystyki nie są już jednak tak zadowalające, a pan Phumi Dhlomo, który odpowiada za promocję krajowej turystyki mocno pracuje nad nową strategią marketingową, która sprawi, że z krajów afrykańskich do RPA będzie przyjeżdżało więcej turystów. Wśród grupy docelowej określa się głównie mieszkańców takich państw jak: Kenia, Nigeria, Kongo i Angola.

Dholmo wraz ze swoim zespołem monitoruje więc rynki tych krajów w poszukiwaniu skutecznego sposobu na dotarcie do ich mieszkańców. Pierwsze wnioski nakazują skłaniać się przede wszystkim do klasy średniej w wieku 30+, którzy liczą na przygodę i dobrą zabawę.

Dholmo współpracuje zatem z kilkoma grupami badawczymi, które dogłębnie analizują potrzeby turystów z każdego kraju. Jego celem jest bowiem zróżnicowanie oferty i dostosowanie jej do wymagań każdego rynku.

Wiele afrykańskich krajów realizuje swój ogromny potencjał turystyczny koncentrując się na tworzeniu własnych grup docelowych, których znajomość znacznie ułatwia prowadzenie wszelkiego rodzaju działań marketingowych.

Powiązane artykuły

Komentarze

Dodaj komentarz