NIEMIECKIE JARMARKI ŚWIĄTECZNE PROMOWANE PRZEZ NOWĄ APLIKACJĘ

Theodore Slate - Dec 3, 2012
0

DZT (Niemiecka Organizacja Turystyczna) wraz ze swoim wieloletnim partnerem Deutsche Bahn (Niemieckie Koleje) i 32 miastami wprowadziły do użytku nowy produkt „Christmas app” – aplikację na urządzenia mobilne. Dzięki temu coraz więcej osób może odkryć niemieckie jarmarki świąteczne.

 

Poza tym aplikacja dysponuje sporym zestawem porad dotyczących tematyki Bożego Narodzenia, czyli zakupów, tradycji oraz świątecznych zwyczajów w poszczególnych regionach Niemiec. Aplikacja została wydana w dwóch wersjach, tj. na telefony z systemem Android i iOS i dostępna jest w językach: niemieckim, angielskim, holenderskim, francuskim oraz włoskim.

W rezultacie ponad 50 świątecznych jarmarków w 32 niemieckich miastach czeka na odkrycie przez turystów. W popularyzacji i rozpowszechnianiu aplikacji czynny udział bierze DZT, która dystrybuuje nową aplikację za pośrednictwem wielu kanałów marketingowych.

“Łączna liczba mobilnych użytkowników na naszej stronie stale wzrasta I wynosi obecnie 9,7%. Z kolei 76% ma dostęp do naszej unikalnej treści dostępnej w 29 językach za pomocą urządzeń z systemem iOS (Apple), a 20% za pomocą urządzeń z systemem Android. Specjalnie z myślą o tej grupie docelowej pragniemy jeszcze mocniej skupić się nad treścią aplikacji mobilnych” powiedziała Petra Hedorfer, Prezes Zarządu DZT.

Z kolei Deutsche Bahn oferuje informacje dla turystów podróżujących koleją. Podróż bezpośrednio do najpiękniejszych jarmarków świątecznych zaczyna się już od 39 euro z wielu europejskich metropolii, takich jak Paryż, Amsterdam, czy Bruksela. Ponadto połączenia oferowane przez ICE są szybkie i wygodne.

“Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że możemy przedstawić tak popularny temat jakim są świąteczne jarmarki w Niemczech w postaci aplikacji na urządzenia mobilne wraz z DZT. Oprócz wyczerpujących informacji i wskazówek dotyczących jarmarków świątecznych w Niemczech, podróżni mogą również znaleźć praktyczne informacje dotyczące podróży, pociągów, etc.” Wyjaśnia Birgit Bohle, prezes zarządu DB Vertrieb GmbH.

Powiązane artykuły

Komentarze

Dodaj komentarz