Międzynarodowe SEO optymalizowanie dla pozycjonowania stron internetowych w turystyce

Międzynarodowe w turystyce Międzynarodowe w turystyce

Czy twoja strona internetowa, która jest twoim oknem na świat, jest odnajdywana przez największe światowe wyszukiwarki internetowe? Jak pokazują najnowsze badania, w wielu przypadkach tak nie jest. Problem ten istnieje zwłaszcza w turystyce i hotelarstwie, ponieważ obecnie około 75% użytkowników Internetu na świecie przegląda nie anglojęzyczne strony internetowe, a dodatkowo 98% z nich używa swoich własnych języków do wyszukiwania informacji. Oznacza to w praktyce to, że wyszukiwanie profesjonlanych informacji turystycznych w Niemczech odbywa się za pomocą witryny Yahoo.de, po niemiecku, a w Rosji za pomocą innej wyszukiwarki Yandex.ru, po rosyjsku, etc.

Klienci serwisu Tourism Review Digital Network mogą czerpać korzyści z naszej głębokiej wiedzy na międzynarodowym rynku usług turystycznych i hotelarskich. Dla osób zajmujących się marketingiem w turystyce dostarczamy znaczący wzrost świadomości własnej marki, jaki i

wzrost oglądalności witryny online. Nasze lokalne podejście do wielojęzycznego marketingu w wyszukiwarkach oznacza, że każdy rynek turystyczny jest traktowany przez nas indywidualnie. Nikt inny w światowym biznesie turystycznym online nie oferuje tak dobrego sposobu marketingu w wyszukiwarkach internetowych, jak robi to dział marketingu Tourism Review.

 

Naszym celem jest generowanie rozwoju przedsiębiorstw w wielu częściach świata dla naszych klientów w branży turystycznej, zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej.

Wyzwania dla firm i organizacji turystycznych w marketingu w wyszukiwarkach:

- Tłumaczenie słów kluczowych

- Dostosowywanie sie do lokalnych uwarunkowań

- Brak badań

- Przekazywanie danych do lokalnych wyszukiwarek

Podejście Tourism Review do wielojęzycznego marketingu w wyszukiwarkach:

- Obsługa słów kluczowych i tłumaczenie zlokalizowane

- Wielojęzyczna SEO (Search Engine Optimization – optymalizacja wyników wyszukiwania)

- Łącza do lokalnych linków – w języku usług

- Tworzenie i dystrybucja informacji prasowych w danym języku

- Tworzenie blogów i marketingu medialnego w danym języku

- Produkcja treści video i dystrybucja online

Rozwiązania Tourism Review dla lokalnych ekspertów SEO w zakresie optymalizacji wyników wyszukiwania w biznesie turystycznym:

- Foreign Market Boost – jednorazowy pakiet: Pakiet zawiera badanie lokalnych słów kluczowych, tworzenie i optymalizację strony startowej oraz dostarczenie zoptymalizowanej strony startowej do lokalnej wyszukiwarki

- Foreign Market Development – pakiet roczny: Pakiet zawiera serwisy związane z uatrakcyjnianiem oferty na rynkach zagranicznych wraz z serwisami do rozwijania biznesu online w przyszłości. Intensywność usług, związanych z regularną promocją online jest uzgadniana indywidualnie. Standardowy zestaw usług dla lokalnych rynków turystycznych zawiera następujące narzędzia online: tworzenie informacji prasowych w danym języku, hosting i dystrybucja; tworzenie blogów w danym języku; pisanie artykułów w danym języku; marketing lokalnych portali społecznościowych; lokalny video marketing.

Poznaj TRDN – dostęp do wielojęzycznego, sprawnego marketingu on-line w branży turystycznej.

Poznaj wszystkie możliwości marketingu w turystyce dla efektywnej promocji strony internetowej w branży turystycznej (TR Media Kit).

Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się jak zespół Tourism Review może wspierać firmy lub organizacje turystyczne.