MÓWIĄCY BIUSTONOSZ BĘDZIE ZACHĘCAŁ TURYSTÓW DO ODWIEDZENIA JAPONII

Pat Hyland - Nov 22, 2010
0

Triumph – marka słynąca dotąd przede wszystkim z produkcji i sprzedaży bielizny, wyszła nie dawno z propozycją nowego produktu promującego turystykę w Japonii – mówiący biustonosz. Ten niezwykły stanik posiada trzy złote przyciski, a po naciśnięci każdego z nich wydobywa się komunikat powitalny w języku angielskim, chińskim lub koreańskim.

 

W czasie szczytu dotyczącego współpracy gospodarczej regionu Azji i Pacyfiku, który miał miejsce w Japonii, producent bielizny Triumph wprowadził nowy wynalazek, który, według oficjalnych deklaracji, na celu ma rozwój turystyki w Japonii. Biustonosz mówiący „Witamy w Japonii!” to zupełnie nowy i bardzo intrygujący produkt, który inspirowany był jednym z przewodników. Ten prowokujący stanik jest niebiesko-biały i potrafi „mówić” w trzech językach, tak by móc docierać do jak największej grupy turystów mówiących po angielsku, chińsku lub koreańsku.

Oznaczone słowami: “Yokoso!” trzy złote przyciski umieszczone są w środkowej części stanika. Po naciśnięciu, powitanie wygłaszane jest w każdym z trzech języków. Triumph, inspirowany fotoprzewodnikami w biustonoszu, w specjalnej tulei z tworzywa sztucznego umieścił także zdjęcia, które umieszczone są tuż pod miseczkami. Przedstawiają one niektóre charakterystyczne punkty, takie jak: Mt. Fuji, brama wjazdowa w Abakusa i Świątynia Akihabara. Każde z nich zawiera również specjalny kod kreskowy kierujący do bardziej szczegółowych informacji na temat każdego miejsca. Top posiada specjalną kieszeń na flagi i przewodniki, a do kompletu można także dobrać uroczą mini-spódnicę, która przedstawia mapę Japonii. Ponadto, sam biustonosz zawiera kilka symboli turystycznych, które znajdują się także na mapie i spódnicy.

Niestety ten nowy biustonosz nie jest na sprzedaż. Został on stworzony wyłącznie w celach promocyjnych i Japończycy głęboko wierzą, że pomysł ten okaże się sukcesem.

Powiązane artykuły

Komentarze

Dodaj komentarz