Wzrastający ruch sieciowy i marka marketingowa poprzez banner reklamowy

Banner reklamowy dla ruchu sieciowego Banner reklamowy dla ruchu sieciowego

Internetowy banner reklamowy może zarówno zbudować, jak i zniszczyć twój biznes turystyczny. Na świecie istnieje wiele form reklamy – reklamy magazynowe, reklamy własnościowe, prasowe oraz mailowe. Większość z nich, włączając na przykład reklamy w magazynach lub prasie, jest efektywna, ale bardzo kosztowna. Przedsiębiorstwa podróżnicze i organizacje turystyczne inwestują duże środki w reklamę w tradycyjnych mediach oczekując znacznego dochodu, ale często więcej ryzykując.

Z drugiej strony, banner reklamowy jest niezwykle skuteczny, nie tylko dla budowania świadomości marki, jako części strategii marketingowej, ale również dla wzrostu ruchu sieciowego twojej strony internetowej. Banneru możesz użyć do reklamowania swojego biznesu turystycznego poprzez Tourism Review Digital Network z pomocą różnych kształtów i rozmiarów. Możesz użyć bannerów reklamowych w pięciu rozmiarach: 300x250, 300x100, 728x90 oraz 468x60. Ponadto istnieje możliwość wybrania opcji „Text AD” – czyli linku do twojej strony internetowej z 30-znakowym, długim tytułem i 60-znkowym, długim opisem.

W odniesieniu do stworzenia twojej strony tak widocznej, jak to tylko możliwe i generowania większych zysków w każdej części świata, możesz rozważyć możliwość umieszczenia bannera reklamowego w wersji wielojęzycznej TRDN. Teraz możesz budować swój biznes podróżniczy lub zwiększyć świadomość destynacji na prawdziwie globalna skalę. Możesz więc umieścić swój banner reklamowy w języku swojej grupy docelowej: aktualności przemysłu turystycznego – Wersja Niemiecka, aktualności przemysłu turystycznego – Wersja Rosyjska, aktualności przemysłu turystycznego – Wersja w języku czeskim, aktualności przemysłu turystycznego – Wersja anglojęzyczna etc. Będziemy szczęśliwi mogąc być pomocnymi w obsłudze lokalnych tłumaczeń wiadomości, które chciał(a)byś umieścić w swoim bannerze reklamowym.

Z TRDN możesz osiągnąć więcej niż 75% światowych użytkowników Internetu, włączając najszybciej rozwijające się rynki turystyczne w Rosji, Chinach i Hiszpanii. Dla twojego porównania, anglojęzyczna część użytkowników Internetu pokrywa mniej niż 28% całości użytkowników na świecie.

Poznaj TRDN – dostęp do wielojęzycznego, sprawnego marketingu on-line w branży turystycznej.

Poznaj wszystkie możliwości marketingu w turystyce dla efektywnej promocji strony internetowej w branży turystycznej (TR Media Kit).

Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się jak zespół Tourism Review może wspierać firmy lub organizacje turystyczne.