5 NAJLEPSZYCH APLIKACJI PODRÓŻNICZYCH DO TABLETÓW

Dan Rang - Jun 6, 2011
0

Tablety zyskują coraz większą popularność, a rok 2011 uważany w ogóle jest za rok tego rodzaju urządzeń. Generalnie tablety służą do przeglądania stron internetowych, odbierania e-maili, czytania e-booków, oglądania filmów i grania w gry multimedialne. W związku z tak dużą popularnością tabletów w ostatnim czasie, Tourism-Review.pl za serwisem TourMag prezentuje 5 najciekawszych aplikacji podróżniczych do tabletów.

MenuPad

Australijska firma NetStart wyposaża restauratorów w nowej generacji interaktywne menu na iPady. Aplikacja o nazwie MenuPad przeznaczona jest właśnie dla przedstawicieli branży gastronomicznej i w pełni zastępuje papierowe menu. Klienci mogą więc za pomocą tej aplikacji zapoznać się z ofertą danej restauracji i bezpośrednio zamówić wybrany przez siebie posiłek.

NYCWay

Apilkacja NYCWay działa nie tylko na iPadach, ale także na iPhone’ach Androidach i Blackberry. NYCWay zawiera dużą ilość bardzo przydatnych informacji dla turystów znajdujących się w Nowym Jorku, takich jak: lokalizacja najbliższej toalety publicznej, kalendarz imprez, czy komunikacja miejska. Aplikacja jest więc przydatna nie tylko dla przyjezdnych, ale także dla mieszkańców Nowego Jorku.

Muzeum Brooklyn

Jesienią ubiegłego roku Brooklyńskie Muzeum chciało zapewnić swoim gościom jak najwięcej informacji o wystawianych artystach i ich dziełach. Aby to osiągnąć zaczęto korzystać z aplikacji WikiPop, która łączy treści z Wikipedii z nazwiskami artystów, których dzieła są aktualnie wystawiane w muzeum. Korzystanie z tabletu w tymże muzeum umożliwia gościom nie tylko wyświetlanie informacji, ale także ich komentowanie, co nadaje wystawom nieco bardziej interaktywny charakter.

Plaza

Hotel Plaza w Nowym Jorku również zainwestował w komunikację mobilną. Od stycznia bieżącego roku wszystkie pokoje wyposażone były w tablety z aplikacją Intelity's ICE (Interactive Customer Experience). Narzędzie pomaga kontrolować różnego rodzaju potrzeby gości, takie jak: obsługa pokoju, rezerwacja stolika w restauracji, wniosek o budzenie, itp.

Hyatt Hotels and Resorts

Nie tylko nowojorski Hotel Plaza, ale także sieć hoteli Hyatt Hotels and Resorts wykorzystuje iPady do zapewnienia lepszej obsługi swoich klientów. Setki urządzeń są obecnie używane przez pracowników hoteli należących do sieci, co w wyraźny sposób przekłada się na jakość komunikacji i organizacji ich pracy.

Dostarczone przez Tourism Review.pl, dostawcy aktualności turystycznych dla światowej społeczności związanej z branżą turystyczną. Odwiedź www.tourism-review.pl

Powiązane artykuły

Komentarze

Dodaj komentarz