Sektor turystyczny został znacząco przebudowany dzięki social media, rynkowi mobile i strategii e-commerce w ciągu ostatniej dekady.
Sukces w tym cyfrowym eko-systemie wymaga by marketer rozumiał tą ...
TRDN oferuje obecnie zupełnie nowe szanse i możliwości promocji podmiotów z branży turystycznej w kilku wersjach językowych.
Tourism Review informuje o wprowadzeniu nowego, wielojęzycznego kanału inf ...
TRDN – Francuska edycja strony została uruchomiona w celu rozwinięcia globalnego rynku TRDN oraz umożliwienia marketerom docierania do nowych rynków docelowych.
Wielka Brytania – styczeń 12-2013 – To ...
The Tourism Review Digital Network (TRDN) – ogłosił powstanie arabskojęzycznej wersji serwisu, wychodząc naprzeciw potrzebom społeczności na Bliskim Wschodzie.
Arabska wersja językowa serwisu została ...
TRDN jest już dostępne w hiszpańskiej wersji językowej, dzięki czemu nasi partnerzy z całego świata mogą łatwo dotrzeć do grupy docelowej mówiącej po hiszpańsku.
Hiszpańska edycja TRDN jest już dostę ...