CZEGO CHCE PODRÓŻUJĄCY SŁUŻBOWO I JAK GO PRZYCIĄGNĄĆ

Tomas Haupt - Jan 18, 2021
0

Turystyka biznesowa szybko się zmienia dzięki zmianom na rynku światowym i rozwojowi nowych technologii mających na celu poprawę doświadczeń z podróży. Obecnie większość podróży służbowych odbywa się przez pokolenie Y i Z, a oczekuje się, że do 2025 r. grupy te będą stanowić około 75% całkowitej siły roboczej na świecie, a średnia roczna liczba podróży będzie dłuższa niż w ostatnim czasie (7,4 do 7,7 podróży rocznie). Zmiany te stanowią prawdziwe wyzwanie dla branży, która musi teraz dostosować się do potrzeb tego nowego podróżującego służbowo, jeśli chce się utrzymać w nadchodzących latach.

Ponieważ osoby podróżujące służbowo przyzwyczajone są do podróżowania tylko z rzeczami niezbędnymi, ich potrzeby są całkowicie odmienne od potrzeb osób podróżujących konwencjonalnie i zasadniczo można je podzielić na trzy kategorie: dobrobyt, doświadczenie w podróży i innowacje. Turystyka biznesowa będzie się znacznie rozwijać, jeśli uwzględni każdą z tych kategorii.

Potrzeba dobrobytu

Zdrowa dieta jest niezbędna, aby pokonać zmęczenie zmianą czasu i pomóc Ci pozostać aktywnym i energicznym na wszystkie wydarzenia w podróży. Hotele i imprezy muszą koncentrować się na podawaniu zdrowego jedzenia i przekąsek, aby zagwarantować zdrowie turysty w trakcie podróży i w dłuższej perspektywie.

Plan ćwiczeń jest dobrym sposobem na zapewnienie dobrego samopoczucia podróżującym służbowo, niezależnie od tego, czy wolą ćwiczyć w pomieszczeniach zamkniętych, jak na siłowni, czy na zewnątrz. Przy planowaniu ważne jest, aby znać wszystkie dostępne opcje ćwiczeń i dostosować je do planu podróży.

Bycie nawodnionym jest niezbędne, dlatego też dobrym rozwiązaniem jest przewożenie w czasie podróży bidonu z wodą wielokrotnego użytku. Powtarzalny zakup wody może stanowić znaczny wydatek, więc posiadanie pojemnika wielokrotnego użytku jest dobrą alternatywą, aby zaoszczędzić pieniądze bez szkody dla nawodnienia.

Potrzeba doświadczeń w podróży bez komplikacji

Należy opracować niezawodne programy podróży, ponieważ turyści biznesowi zwykle tracą dużo czasu na procedury i weryfikację paszportów. Aby to ułatwić, kilka rządów wdrożyło proces wcześniejszej weryfikacji, dzięki któremu osoby podróżujące służbowo mogą szybko wjechać, nie tracąc czasu na punkty kontrolne.

Warto zaoferować ubezpieczenie zarówno dla integralności fizycznej podróżnego, jak i jego mienia. Jednym z głównych obowiązków firmy jest utrzymanie bezpieczeństwa podróżnego przez cały czas podróży. W obliczu tej sytuacji organizatorzy zakwaterowania i imprez muszą wykazać, że posiadają narzędzia do monitorowania i ochrony podróżnego, jak również jego bagażu i innych wartościowych przedmiotów.

Łączność: podczas gdy osoby podróżujące służbowo wyjeżdżają na wycieczki w sprawach związanych z pracą, nadal muszą utrzymywać kontakt z krewnymi, współpracownikami i szefami. Główną formą łączności, jaką może zaoferować zakwaterowanie i imprezy, jest bezpłatne, nieograniczone i zdecentralizowane Wi-Fi we wszystkich obszarach, w których podróżny będzie się poruszał.

Posiadanie biura lub pokoju przygotowanego do pracy, zwłaszcza gdy podróż służbowa trwa wiele dni, a podróżny musi kontynuować pracę zdalnie. Oferowanie przestrzeni z wszystkimi udogodnieniami do pracy to zdecydowanie plus, który wiele firm bierze pod uwagę przy dokonywaniu rezerwacji. Potrzeby związane z tym miejscem pracy mogą być różne, ale ogólnie rzecz biorąc, obejmują one między innymi biurko, salę konferencyjną, dobre łącze internetowe i materiały biurowe.

Usługi dla kadry kierowniczej, które ułatwiają podróżowanie i pozwalają podróżnemu skupić się wyłącznie na sprawach służbowych. Usługi te obejmują pranie, obsługę pokojową, transport, itp.

Wypoczynek i rekreacja: mimo że jest to drugorzędne dla turysty biznesowego, podróżny chce cieszyć się wszystkimi atrakcjami, jakie może zaoferować cel podróży, od imprez gastronomicznych po zwiedzanie miasta.

CZEGO CHCE PODRÓŻUJĄCY SŁUŻBOWO I JAK GO PRZYCIĄGNĄĆ

Potrzeba innowacji

Aplikacje, które pozwalają na zarządzanie wszystkimi potrzebami osób podróżujących służbowo w ramach jednej platformy. Jak wspomniano wcześniej, ten profil turysty musi koncentrować się tylko na sprawach związanych z pracą, dlatego coraz częściej widziane są aplikacje do rezerwacji zakwaterowania, wczesnego zameldowania, rezerwacji wydarzeń, zarządzania harmonogramami i długą listą innych rzeczy. Podobnie, jeśli chodzi o podróże międzynarodowe, wiele narzędzi cyfrowych dostarcza porad na temat elementów językowych i kulturowych, które są ważne w miejscu celu podróży.

Najnowocześniejsze połączenie internetowe. O ile wcześniej wspomniano, że podróżujący w interesach potrzebują połączenia Wi-Fi, o tyle w obiektach noclegowych i innych miejscach konieczne jest również oferowanie najnowocześniejszych usług internetowych, jak w przypadku niedawno wprowadzonej technologii 5G o większej szybkości przeglądania stron internetowych.

Podróżujący służbowo nadal domagają się spersonalizowanej obsługi w ramach sektora, zwłaszcza że nie mają takich samych potrzeb jak turyści konwencjonalni. Statystyki pokazują, że im lepsze doświadczenia z podróży, tym chętniej będą je ponownie odbywać, a to również zwiększa ich zaangażowanie w firmę, dla której pracują.

W ten sam sposób, gdy firmy zajmują się codziennymi sprawami, osoby podróżujące w interesach mają większą możliwość skupienia się na sprawach, w związku z którymi podróżowały, jednocześnie poprawiając swoje wyniki i dowiadując się, co jest prawdziwym powodem, dla którego firmy wysyłają i finansują te podróże.

Komentarze

Dodaj komentarz