Tourism Review oferuje nowe możliwości multijęzykowego marketingu w branży turystycznej

Denise Chen - Jan 31, 2013
0

TRDN oferuje obecnie zupełnie nowe szanse i możliwości promocji podmiotów z branży turystycznej w kilku wersjach językowych.

Tourism Review informuje o wprowadzeniu nowego, wielojęzycznego kanału informacyjnego w branży turystycznej, który umożliwia reklamodawcom dotarcie do zróżnicowanych językowo grup docelowych w tym samym czasie. Każda edycja portalu stanowi wiarygodne źródło informacji rozprzestrzenianych na rynkach rozwijających się. Obecnie dostępnych jest osiem wersji językowych: angielska, hiszpańska, francuska, polska, niemiecka, czeska, słowacka, rosyjska i arabska.

Będące największym źródłem wiadomości z branży turystycznej w tylu wersjach językowych, TRDN umożliwia reklamodawcom dotarcie do wielu grup i rynków docelowych w tym samym czasie. Nasi partnerzy mają dzięki temu dostęp do narzędzi i instrumentów marketingowych, takich jak chociażby komunikaty prasowe, które są dystrybuowane na cały świat w ośmiu językach obcych. Dostępne są również inne narzędzia takie jak banery reklamowe, filmy wideo i media społecznościowe.

Tourism Review jest obecnie dostępne w ośmiu najbardziej popularnych językach świata. Hiszpańska edycja portalu ma potencjał, by osiągnąć pułap 200 spośród 420 mln populacji mówiącej w tym języku, co stanowi 6% ludności świata, gdyż poza samą Hiszpanią włącza się w to także Meksyk i Argentyna. Z kolei ponad 50 milionów francuskojęzycznych internautów jest rozproszonych po 29 krajach. Bardzo łatwo zatem przewidzieć potencjał wielojęzykowego podejścia do marketingu w branży turystycznej.

Oprócz tego, Tourism Review umożliwia swoim partnerom dotarcie do ponad 68 mln użytkowników internetu, którzy mówią w języku rosyjskim, a liczba ta ma w bieżącym roku wzrosnąć do 90 mln. TRDN niedawno rozszerzyło niedawno swój zasięg również na kraje arabskie, zwiększając tym samym zakres dotarcia do około 100 mln kolejnych potencjalnych odbiorców. Przedstawiciele branży turystycznej na Bliskim Wschodzie również mają coraz większy dostęp do narzędzi i instrumentów marketingowych oferowanych przez TRDN.

W sumie uruchomionych osiem wersji językowych umożliwia Tourism Review dotarcie do grup docelowych z praktycznie całego świata. Nasze wielojęzyczne kanały informacyjne oferują liczne narzędzia marketingowe, takie jak codzienne wiadomości i cotygodniowy newsletter z branży turystycznej.

Aby dowiedzieć się więcej na temat TRDN wystarczy odwiedzić jedną z ośmiu wersji językowych naszej strony lub witrynę główną, dostępną pod adresem: www.tourism-review.com. Pozostałe wersje dostępne są w następujących językach: angielskim, hiszpańskim, francuskim, niemieckim, czeskim, słowackim, polskim, rosyjskim i arabskim.

###

O TRDN:

Wielojęzyczne kanały informacyjne dla podmiotów z branży turystycznej: codzienne wiadomości, cotygodniowy newsletter, e-magazyn z branży turystycznej, informacje prasowe.

Tourism Review, liczący się głos turystyki, jest już dostępne w 8 językach i dociera do nowych grup docelowych w ich ojczystych językach. Takie podejście marketingowe jest wyjątkowe i daje szansę na penetrację lokalnych rynków z uwzględnieniem ich specyfiki poprzez odpowiednio dobrane narzędzia reklamowe.

Obęcnie dostępne są następujące edycje TRDN: flagowa – anglojęzyczna – tourism-review.com, niemiecka – tourism-review.de, rosyjska – tourism-review.ru, polska – tourism-review.pl, czeska i słowacka – tourism-review.cz. francuska – tourism-review.fr, arabska – tourism-review.net oraz hiszpańska – tourism-review.es.

 

Head Office Contacts:

Mr. Martin Heger

www: tourism-review.com

Email: post@tourism-review.com

Phone: +44 161 408 5003

 

Head Office Postal Address:

67 Wellington Road North

Stockport

Cheshire

SK4 2LP

UK

Komentarze

Dodaj komentarz