TRDN wprowadza nowe wydanie dla osób mówiących w języku hiszpańskim

Richard Moor - Jan 21, 2013
0

TRDN jest już dostępne w hiszpańskiej wersji językowej, dzięki czemu nasi partnerzy z całego świata mogą łatwo dotrzeć do grupy docelowej mówiącej po hiszpańsku.

Hiszpańska edycja TRDN jest już dostępna online, dzięki czemu nasi partnerzy biznesowi z całego świata mają dostęp do grup docelowych mówiących w języku hiszpańskim. Uruchomienie nowej edycji umożliwia reklamodawcom dotarcie do ponad 420 mln osób, co stanowi 6% ludności świata. Będąca częścią ogólnej strategii rozwoju TRDN, ekspansja na rynek hiszpański ma pomóc naszym partnerom w docieraniu do nowych rynków turystyczno-podróżniczych na całym świecie.

Możliwość dotarcia do populacji mówiącej w języku hiszpańskim daje ogromny potencjał marketingowy. Poszerzają się możliwości reklamowe i zwiększa się również rynek docelowy. Ponadto, dzięki uruchomieniu nowej, hiszpańskojęzycznej wersji strony Tourism Review zwiększyły się nasze możliwości w zakresie promocji i reklamy.

Spośród ponad 420 mln osób mówiących w języku hiszpańskim, prawie 200 mln używa internetu, a liczba ta stale wzrasta. Około 47 mln grupy docelowej mieszka w Hiszpanii, gdzie w chwili obecnej z internetu aktywnie korzysta blisko 30 mln obywateli. W Meksyku mieszka 113 mln osób mówiących po hiszpańsku, a w Argentynie 42 mln osób, do których mamy teraz zasięg za pośrednictwem TRDN.

Warto podkreślić, że sam Meksyk prezentuje bardzo szerokie możliwości w zakresie dotarcia do rynków docelowych w branży turystycznej. 47 mln mieszkańców to całkiem sporo, zwłaszcza przy penetracji na poziomie 40%, a ta ma wzrosnąć do 54% w roku 2016, co może dać 60 mln użytkowników. Hiszpańska edycja Tourism Review umożliwia więc reklamodawcom oraz innym zainteresowanym dostęp do informacji prasowych i innych narzędzi marketingowych w języku hiszpańskim.

Tourism Review oferuje wielojęzyczne kanały wiadomości i wiele narzędzi e-marketingowych dla podmiotów z branży turystycznej. Dostępne są one obecnie w następujących wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej, rosyjskiej, polskiej, czeskiej, słowackiej, francuskiej, arabskiej oraz hiszpańskiej. Więcej informacji na temat tej ostatniej uzyskać można pod adresem: tourism-rewiev.es

###

O TRDN:

Wielojęzyczne kanały informacyjne dla podmiotów z branży turystycznej: codzienne wiadomości, cotygodniowy newsletter, e-magazyn z branży turystycznej, informacje prasowe.

Tourism Review, liczący się głos turystyki, jest już dostępne w 8 językach i dociera do nowych grup docelowych w ich ojczystych językach. Takie podejście marketingowe jest wyjątkowe i daje szansę na penetrację lokalnych rynków z uwzględnieniem ich specyfiki poprzez odpowiednio dobrane narzędzia reklamowe.

Obęcnie dostępne są następujące edycje TRDN: flagowa – anglojęzyczna – tourism-review.com, niemiecka – tourism-review.de, rosyjska – tourism-review.ru, polska – tourism-review.pl, czeska i słowacka – tourism-review.cz. francuska – tourism-review.fr, arabska – tourism-review.net oraz hiszpańska – tourism-review.es.

Head Office Contacts:

 

Mr. Martin Heger

www: tourism-review.com

Email: post@tourism-review.com

Phone: +44 161 408 5003

 

Head Office Postal Address:

67 Wellington Road North

Stockport

Cheshire

SK4 2LP

UK

Komentarze

Dodaj komentarz