Agencja prasowa przemysłu turystycznego - darmowe komunikaty prasowe

BIZNES CYFROWEJ TURYSTYKI – DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O CYFROWYM PODRÓŻNIKU

Sektor turystyczny został znacząco przebudowany dzięki social media, rynkowi mobile i strategii e-commerce w ciągu ostatniej dekady. Sukces w tym cyfrowym eko-systemie wymaga by marketer rozumiał tą nową dynamikę i idącą za tym technologię, która zmienia biznes poprzez zmianę w sposobie, w jaki ludzie komunikują się, tworzą, współpracują, dzielą się informacją, kupują i dokonują innych transakcji.

Tourism Review oferuje nowe możliwości multijęzykowego marketingu w branży turystycznej

TRDN oferuje obecnie zupełnie nowe szanse i możliwości promocji podmiotów z branży turystycznej w kilku wersjach językowych. Tourism Review informuje o wprowadzeniu nowego, wielojęzycznego kanału informacyjnego w branży turystycznej, który umożliwia reklamodawcom dotarcie do zróżnicowanych językowo grup docelowych w tym samym czasie.

Tourism Review wprowadza nową – francuską wersję językową strony

TRDN – Francuska edycja strony została uruchomiona w celu rozwinięcia globalnego rynku TRDN oraz umożliwienia marketerom docierania do nowych rynków docelowych. Wielka Brytania – styczeń 12-2013 – Tourism Review – Francuska edycja strony została uruchomiona w celu zaspokojenia potrzeb branżowych interesariuszy poszukujących nowych narzędzi marketingowych. W samej Francji znajduje się bowiem ponad 50 mln internautów, co stanowi około 77% ludności kraju

Tourism-Review.com ogłasza otwarcie arabskojęzycznej wersji serwisu

The Tourism Review Digital Network (TRDN) – ogłosił powstanie arabskojęzycznej wersji serwisu, wychodząc naprzeciw potrzebom społeczności na Bliskim Wschodzie. Arabska wersja językowa serwisu została uruchomiona, jako część większej strategii TRDN.

TRDN wprowadza nowe wydanie dla osób mówiących w języku hiszpańskim

TRDN jest już dostępne w hiszpańskiej wersji językowej, dzięki czemu nasi partnerzy z całego świata mogą łatwo dotrzeć do grupy docelowej mówiącej po hiszpańsku. Hiszpańska edycja TRDN jest już dostępna online, dzięki czemu nasi partnerzy biznesowi z całego świata mają dostęp do grup docelowych mówiących w języku hiszpańskim. Uruchomienie nowej edycji umożliwia reklamodawcom dotarcie do ponad 420 mln osób, co stanowi 6% ludności świata.

Rosyjska edycja Tourism Review Digital Network (TRDN) na szybko rosnącym rosyjskim rynku turystycznym

Serwis Tourism Review Digital Network (TRDN), dostępny za pomocą Tourism-Review.com, jest już teraz dostępny dla wszystkich krajów rosyjskojęzycznych. Rosyjska edycja Tourism Review jest realizacją strategii ekspansji firmy na ten szybko rosnący rynek usług turystycznych. Z blisko 280 milionami mieszkańców, język rosyjski stał się 5 najbardziej popularnym językiem na świecie, prezentując tym samym ogromny potencjał dla reklamy usług turystycznych.

MINISTERSTWO TURYSTYKI OMANU NIE OPŁACIŁO KAMPANII PROMUJĄCEJ KONFERENCJĘ

Komunikat o nieopłaconej kampanii reklamowej zamówionej przez Ministerstwo Turystyki Omanu. Spodziewany jest pozew zbiorowy...

Długi Weekend Czerwcowy „Boże Ciało”

Zaraz po majówce większość z nas z utęsknieniem oczekiwać będzie kolejnego długiego weekendu. A w tym roku kalendarz okazał się wyjątkowo łaskawy i okazji na krótki wypoczynek za miastem nie brakuje. Noc świętojańska, sporty na lądzie, na wodzie i w powietrzu oraz koncerty fortepianowe… Manewry wojskowe, pokazy kulinarne a na deser odkrywanie sekretu SPA… Nurkowanie po marzenia, turniej tenisowy i oczywiście złocista szeroka plaża. Jednym słowem moc czerwcowych atrakcji na przedsmak wakacji!

Zespół Tourism Review wprowadził w życie swoją nową strategię ekspansji na nowe rynki

Zespół Tourism Review wprowadził w życie swoją nową strategię ekspansji na nowe rynki, poprzez uruchomienie krajowych edycji serwisu oferującego aktualności turystyczne oraz szereg narzędzi marketingu online dla branży turystycznej.

Turystyka: utrzymać pozycję Europy jako najpopularniejszego kierunku turystycznego na świecie

Celem zaprezentowanego dziś przez Komisję Europejską komunikatu1 jest utrzymanie przez Europę pozycji najpopularniejszego kierunku turystycznego na świecie. W 2008 r. Europę odwiedziło 370 mln turystów z całego świata, co stanowi ponad 40% wszystkich odbytych podróży. Szybko zmieniająca się światowa gospodarka wpływa jednak na sektor turystyczny, znacząco oddziałując na decyzje turystów i na rynki ich krajów pochodzenia.

.TR Ogłoszeniaico
feedback